22 Kasım 2016 Salı

İlk Buluşma Mekanında Evlenme Teklifi


Bu, Ben'in Devyn için hazırladığı sürpriz evlilik teklifi organizasyonunun hikayesidir. Genç adam 3.5 yıl önce tanıştığı sevgilisine ilk buluşma mekanında evlenme teklifi yapmayı planlamış ve bunun için güzel bir ortam hazırlamış.




















Devyn, ilk randevu için buluştukları bu yerde, parlayan ışıkların altında Ben'le akşam yemeği yerken gecenin hiç bitmemesini istediğini söylüyor. Ve aradan yıllar geçtikten sonra aynı yerde "Benimle evlenir misin?" sorusunu duymak onu çok mutlu etmiş.


 Ne dersiniz, mekan bunun için uygunsa ilk randevu mekanında evlenme teklifi yapmak fena fikir değil, de mi? O mekanın sizin için zaten anısı vardır, unutulmaz bir anısı daha oluyor.


Ben bu organizasyon için büyük özen göstermiş. O dizi dizi ışıklar mekanda var mıydı, yoksa organizasyon için mi eklendi bilmiyorum ama elektirk işlerinden anlayan birinin yapamayacağı bir şey değildir herhalde. Gecenin karanlığında parlayan onlarca ışık, ortasında çiçeğiyle mütevazı ama şık bir masa, kız tarafının sevdiği tarzda birkaç dekoratif aksesuar, özenle seçilmiş müzikler, mumlar derken ortaya şahane bir romantik evlilik teklifi ortamı çıkmış.


Ben çiftin hikayesini okudum ve Google Translate'e yazıp anlamaya çalıştım. Hiç İngilizce bilmiyorsunuz kolay bir şey değil bu, ben bir damlacık biliyorum. Ve daha iyi bilmek için de ölüyorum. Neyse, Devyn Ben'le ilişkisi hakkında şunları söylemiş:

Biz ilk görüşte aşk yaşamadık, aramızda hemen duygusal bir şeyler olmadı. Ama sonra bir şeyler değişmeye başladı. Tanrı'nın harika bir zamanlaması var, geçmişimizden bağımsız olarak bizi yeni mevsimlere hazırlıyor. Annem Ben'i ben onunla tanışmadan 1 yıl önce tanıyordu, çünkü annemin kahve dükkanında beraber çalışıyorlardı. Sonra ben de annem için çalışmaya ve Ben'i her hafta görmeye başladım. Önce arkadaş olduk, aylar sonra da ilk randevumuz gerçekleşti.

Bu ilk randevumuz hayatımın en romantik gecesi idi. Ben beni oraya arabayla, gözlerim bağlı olarak götürdü. Gözlerimi açtığım zaman mekanın mumlar ve fenerlerle aydınlatılmış olduğunu, ağaçların etrafına ışıklar saldığını gördüm. Yumuşak bir müzik çalıyordu ve ortasında tek 1 gül olan 2 kişilik bir masa vardı."

Ve ben, başta da söylediğim gibi kız arkadaşına burada, ilk buluşma mekanında evlilik teklifi yapmış. Masaya oturduktan bir süre sonra dans etmek için kalkmasını istemiş ve kaltığında önünde diiz çökerej teklifini yapmış.Devyn'in nasıl mutlu olduğunu görüyorsunuz. Belki siz de sevgilinizi benzer bir sürprizle mutlu etmek istersiniz.





Bunlar Da İlginizi Çekebilir

Erkekler İçin 8 İlk Buluşma Tüyosu

Renkli Balonlar Arasında Evlenme Teklifi

Evde Evlenme Teklifi İçin Dekor Fikirleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder