30 Temmuz 2017 Pazar

Rio De Janeiro'da Evlenme Teklifi

Bianca diyor ki:

"Andre hakkında söyleyebileceğim bir şey varsa o da şu; ne istediğini her zaman biliyordu. Ve benim için hazırladığı Rio De Janeiro'da evlenme teklifi videosuyla da bunu kanıtladı. Ortak arkadaşlarımız vardı ve birkaç kere birbirimizi görmüştük ama tanıştırılmadık. Yıllar sonra bir gün bazı arkadaşlarımla birlikte gittiğim bir burgercide onu yine gördüm, bir arkadaşıyla beraber oturuyordu. Birkaç kere bakıştık, birbirimizi tanıdığımızı hissettik ama tam olarak hatırlayamadık. Oradan bana hiçbir şey söylemeden ayrıldı ama içimde beni arayacağına dair bir his vardı.

Birkaç gün sonra beklediğim oldu, Facebook'dan konuşmaya başladık. Başlangıçta onunla pek ilgilenmedim ama o beni istediğinden tam olarak emindi. Birkaç kere dışarıya çıkmamızdan sonra farklı şeyler hissetmeye başladım, bu adama aşık oluyordum. Tek istediğim onunla arkadaş olmakken bunu nasıl başarmıştı?

Bir gece arabadayken ikimizin de sevdiği bir parçayı çaldı ve aniden önümüzde 2 araç durdu. Camlarında şöyle yazıyordu: "Kız arkadaşım olur musun? Önce bunun benim için yapıldığını anlamadım. Sonra araçlardan arkadaşları çıktı ve çılgınlar gibi zıplayıp dans etmeye başladılar, evet, bütün bunlar benim içindi! Çok şaşırdım, birkaç saniyeliğine donup kaldım, Andre o soruyu bana sözlü olarak sordu. Tabii ki, dedim, tabii ki evet! Bu, ilişkimiz boyunca yapacağı birçok sürprizin birincisiydi.


Sevgili olarak geçirdiğimiz 1 yıl ve 4 aydan sonra, 19 Temmuz 2016'da haftasonunu geçirmek için Rio De Janeiro'ya gittik, bir konser vardı. O haftasonu farklı bir şeyler olabileceği hakkında azıcık bir şeyler biliyordum ama neler olacağı hakkında değil. Arkadaşlarının ve kızkardeşinin yardımıyla güzel bir senaryo hazırlamıştı. Günü bir kumsalda geçirecek, sonra da sahile yakın bir tepeden gün batımını seyredecektik. Neler olacağına dair bir fikrim yoktu, bu planı arkadaşlarının yaptığına beni inandırmıştı.





Tepeye çıktığımız zaman bana telefonundan bir video izletti. İlişkimizin bir günlüğü gibiydi bu; ilk randevumuz, bizim için önemli olan diğer bazı tarihler, yaşadıklarımız...Video sona erdiğinde ağlıyor ve biraz da titriyordum. O sırada diz çöktü ve bana evlenme teklifi yaptı. Her kadının sevdiği erkekten bir gün duyma istediği soruyu sordu: "Benimle evlenir misin?"





Evet dedim ve kendimi bir kere daha dünyanın en konforlu yerine, onun kollarına attım.


Bu güzel fotoğraflar yetenekli bir fotoğrafçı olan arkadaşımız Gabriel Telles tarafından çekildi.



 Hayatımızın geri kalanını birlikte yazmaya karar verdiğimiz bir gün oldu bu.

Bir gün bir burger yemek istememin bütün bunların yolunu açacağını kim bilebilirdi ki?













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder