19 Nisan 2016 Salı

Gecenin Kraliçesi Final: Kartal'dan Kumsalda Evlenme Teklifi


Star TV'de yayınlanan Gecenin Kraliçesi isimli dizi dün akşam final yaptı. Bir yandan halhal yapıp bir yandan diziyi seyrederken (Dinlerken demem gerekir aslında belki de) bir de ne göreyim, Kartal'dan Selin'e bir kumsalda evlenme teklifi gelecek sanki; öyle bir hava var. Öyle de oldu; sessiz bir sahilde masa kurmuş olan Kartal burada teklifini yaptı. Masanın etrafındaki ferforje sandalyelere beğenerek baktım, ferforje mobilya ve eşyalar her zaman hoş görünmüştür bana. Sırt dayayacak minder olmadığından pek rahat görünmüyorlar ama yine de güzel.


Bu kumsalda evlilik teklifi sahnesini gördüğüm anda bloguma bunu konu olarak yazmaya karar verdim, dün gece yazıverecektim hatta ama video göremedim. Dizi nasıl bitti, o konuda da birkaç söz edeyim de yazım kısacık kalmasın:

Devamlı seyrettiğim bir dizi değil bu, benim devamlı seyrettiğim, "Aman kaçırmayayım" dediğim bir dizi yok zaten. Bir sürü kötü insan vardı işte, esas kötü adam, Uğur Polat tarafından canlandırılan Aziz karakteri had safhada kötüydü. Ben kısa bir cümlenin içerisinde 3 kere "Kötü" kelimesini kullandım, o da kötü aslında. Al işte, bunda da 2 kere kullandım. Neyse; başroldeki 2 aşık ise Meryem Uzerli (Selin) ve Murat Yıldırım (Kartal) idi. Denk geldiğim bölümlerde millet birbirine ne kötülük yapacağını şaşırmış vaziyette dolaşıyor, hain ve merhametsiz karakterler çiçekten çiçeğe uçan karakterler gibi o kötülükten bu kötülüğe gidiyorlardı. Dizilerin çoğu böyle ve bu benim içime fenalık veriyor bazen açıkçası. Gecenin Kraliçesi final bölümünde ise her şey düzelmiş, en kötü adam hayata veda etmiş (Yalnız, aşırı derecede merhametsiz bir adamın hayata veda etme sahnesi için o laflar fazla dramatikti bence.), bütün problemler çözülmüştü. Ortalık buram buram saadet kokuyordu. Ben de 5 - 6 tane halhal yaptım bu arada, iyi oldu.

İstanbul kumsalda evlenme teklifi organizasyonları için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder